niedziela, 5 marca 2017

Czas zaczynać...

Hej.
To znowu ja! Tym razem będzie o czymś znacznie ciekawszym niż wcześniej, bo w końcu zaczynamy coś robić. Dzisiaj postanowiłem zacząć pracę nad moim projektem, a przynajmniej stworzyć jego podstawę. Właśnie skończyłem instalować framework Symfony razem z podstawowymi narzędziami, czyli z Bootstrapem i jQuery. Więc pierwszy krok w kierunku działającego CMS jest już za mną.



Dlaczego Symfony? Ponieważ jako programista stawiam właśnie pierwsze poważne kroki. Co prawda było sporo projektów na studiach i w pracy, ale właściwie prawie wszystko opierało się na starszych technologiach. Poznałem pewne podstawy, które wykorzystuję w kolejnych projektach, a teraz nadszedł czas, by zgłębić jedną z najnowszych technologii. Wiem, że aktualnie Symfony jest już w wersji 3.2, ale przed tym projektem trochę czytałem na temat Symfony 2.4, więc to w nim postaram się przygotować przynajmniej podstawowe elementy CMS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz