niedziela, 12 marca 2017

Uporządkujmy myśli

Powoli zacząłem się mieszać w tym co chcę zrobić i jak będzie wyglądał mój projekt. Postaram się uporządkować swoje myśli za pomocą tego wpisu i stworzyć jakieś założenia i cel.

Jako, że nie znam frameworka Symfony zbyt dobrze, to postawię sobie cele, które będą dla mnie wyzwaniem, ale jednocześnie nie stracę chęci do skończenia projektu. Chyba każdy z nas zna sytuację kiedy siedziało się nad jakimś problemem zbyt dużo czasu. Wtedy jest dużo frustracji, złości i przekleństw. Ten projekt ma być czymś co mnie delikatnie wprowadzi do świata Symfony i nie chcę od początku czuć niechęci do tego frameworka. Poza tym jest to projekt "po godzinach" więc powinno być w nim jak najwięcej przyjemności.

Zacznijmy od początku.
Mój projekt nazwałem roboczo SymfonyCMS, ale jakoś w ostatnim czasie bardziej przypasowała mi nazwa rmaCMS i tak póki co zostawię. Jak już pewnie się domyślacie będzie do system CMS do zarządzania różnymi stronami i aplikacjami internetowymi. Dla mnie powinien być uniwersalny, ale póki co bardziej skupię się nad projektem systemu dla prostej strony internetowej.

Co znajdziemy w systemie rmaCMS:
  • Moduł logowania;
  • Moduł zarządzania użytkownikami;
  • Moduł zarządzania stronami statycznymi;
  • Moduł newsletterów;
  • Moduł ogólnych ustawień strony;
  • Moduł do zarządzania menu na stronie
Póki co tyle. Uznałem, że tyle opcji będę w stanie zrealizować w ciągu tych kilku tygodniu, a w dodatku będzie to dobra podstawa pod dalszy rozwój projektu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz