środa, 1 marca 2017

Hello world!

Cześć!
...
Halo!
...
Jest tu kto?
A, to Ty! Miło, że tu zawitałeś. Czyżbyś zagubił się w Internetach i przypadkowo odwiedziłeś tego bloga? Spoko. Nie, nie pomogę Ci wrócić tam, gdzie byłeś, ale za to chętnie spędzę z Tobą trochę czasu.

Nazywam się Rafał, a to jest kawałek Internetu, w którym się udzielam. Na co dzień pracuję jako Junior Developer w firmie tworzącej sklepy internetowe. Moja praca to głównie poprawianie błędów i dodawanie nowych funkcji ułatwiających robienie zakupów w sieci. Niby nic niesamowitego, jednak... nie od razu Rzym zbudowano.

Po godzinach staram się rozwijać swoje prywatne projekty, a tym samym umiejętności programistyczne. Szukam coraz to nowych wyzwań, umożliwiających mi nauczenie się kolejnych rzeczy, które będę mógł wykorzystywać w następnych zadaniach. I tak w kółko.

Niedawno znalazłem coś, czego potrzebowałem - dodatkową motywację i możliwość nabycia nowych doświadczeń. Z tego powodu biorę udział w konkursie "Daj się poznać!", który jest organizowany przez Macieja Aniserowicza (blog organizatora: http://devstyle.pl). Jeżeli tu jesteś, prawdopodobnie wiesz, na czym ten konkurs polega. W przeciwnym razie - kliknij na roślinkę po prawej.

To tytułem wstępu do tego, co tutaj będzie się działo.
W najbliższym czasie napiszę coś więcej o moim projekcie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz