niedziela, 19 marca 2017

Zakochałem się od pierwszego spojrzenia!

Tym razem znalazłem coś co uznałem, że musi znaleźć się w moim systemie CMS, ale zacznijmy od początku. W tym tygodniu nie miałem ani chwili aby usiąść nad moim projektem i nad blogiem. Miałem sporo obowiązków zawodowych oraz prywatnych, a mój CMS został odstawiony na dalszy plan. Dopiero dzisiaj znalazłem kilka godzin aby usiąść i coś pogrzebać. Odpaliłem kod i zacząłem analizować co tym razem mam do zrobienia. Przekierowania, wyświetlanie danych i Font Awesome.

Zacznijmy od środka czyli od jakiegoś ogarniętego sposobu na wyświetlanie danych. Już planowałem pisać coś swojego, ale uznałem, że poszukam choćby inspiracji. Chciałem sprawdzic co powinno znajdować się w takim widoku i jakie rozmieszczenie tego będzie najlepsze i znalazłem to! Bootstrap-table! Nazwa niewiele mówi, ale dokumentacja i przykłady sugerują, że tutaj znajdę wszystko czego potrzebuję. Odsyłam do GitHuba z projektem i do kilku przykładów, a ja siadam do wdrażania. Zobaczymy co z tego wyjdzie popołudniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz